Σας ενημερώνουμε ότι μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
Ενεργοποίηση του λογαριασμού:
Κάθε φοιτητής/φοιτήτρια που έχει εγγραφεί ΠΜΣ στη Διοίκση Επιχειρήσεων πρέπει να ενεργοποιήσει τον ακαδημαϊκό του λογαρισμό μέσω της Ιστοσελίδας δημιουργίας ακαδημαϊκών κωδικών: https://uregister.cm.ihu.gr/ Αναλυτικές οδηγίες δημιουργίας και ανάκτησης κωδικών θα βρείτε εδώ: http://www.teicm.gr/userfiles/files/uregister_for_students.pdf
Το όνομα χρήστη και ο κωδικός χρήστη που θα αποκτήσετε με την παραπάνω διαδικασία θα χρησιμοποιούνται για την πρόσβασή σας σε όλες τις ακαδημαϊκές ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ιδρύματος όπως πχ:
- στο Πληροφοριακό Σύστημα της Γραμματείας (egram) egram.cm.ihu.gr
- στην ηλεκτρονική πλατφόρμα μάθησης (elearning) elearning.cm.ihu.gr
- στο ιδρυματικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) webmail.cm.ihu.gr
Δήλωση μαθημάτων
Οι φοιτητές πλήρους φοίτησης θα πρέπει να δηλώσουν όλα τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών που προσφέρονται κατά το Χειμερινό Εξάμηνο ενώ
Οι φοιτητές μερικής φοίτησης θα πρέπει να δηλώσουν μόνο τα μαθήματα που θα επιλέξουν να παρακολουθήσουν κατά το πρώτο εξάμηνο των σπουδών τους.
Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου είναι δυνατόν ένας φοιτητής πλήρους φοίτησης να μετατρέψει τη φοίτηση σε μερική, ενώ το αντίθετο δεν είναι δυνατό.
Οι ημερομηνίες δηλώσεων των μαθημάτων ανακοινώνονται από τη Γραμματεία και αναρτώνται στις ανακοινώσεις αυτού του δικτυακού τόπου. Η δήλωση των μαθημάτων εντός των προθεσμιών είναι αναγκαία ώστε να είναι δυνατή η συμμετοχή στις εξετάσεις.
Απόκτηση ακαδημαϊκής ταυτότητας
Πληροφορίες για την απόκτηση ακαδημαϊκης Ταυτότητας –(πάσο) δίνονται στην ιστοσελίδα http://academicid.minedu.gov.gr/procedure
Η γραμματεία του Τμήματος σας συγχαίρει για την εισαγωγή σας, σας εύχεται καλές σπουδές και ευελπιστεί σε μια καλή και δημιουργική συνεργασία.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2321049165
Email: info@ba.ihu.gr